Reutilització de llibres

PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT

Aquest curs engegem un nou projecte, el de Reutilització de llibres de text gràcies a la implicació i el compromís de la Comunitat Educativa i a la subvenció de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp destinada a aquesta finalitat.

Aquest Projecte va destinat als alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è d’Educació Primària.

L’objectiu general d’aquest Projecte és el de produir un estalvi de pressupost de llibres a totes les famílies, però també té una finalitat educativa: d’estalvi de recursos, d’intercanvi, de cura dels materials, de reciclatge…

Els objectius específics són els següents:

–      Informar tots els pares del centre dels ajuts econòmics del Ministeri d’Educació, del Departament d’Ensenyament i del Consell Comarcal (convocatòria, sol·licituds, terminis…).

–      Garantir que les famílies amb dificultats econòmiques facin la tramitació d’aquestes sol·licituds.

–      Sensibilitzar els pares perquè eduquin els seus fills en la cura dels llibres.

–      Que tots els alumnes d’Educació Primària puguin disposar del màxim número de llibres de text proporcionats pel centre (sobretot els alumnes de cicle mitjà i superior).

–      Afavorir l’intercanvi i el reciclatge de llibres entre els alumnes.

–      Continuar augmentant la borsa de llibres amb:

• La cessió o donació dels alumnes.
  • Donacions de les editorials.
  • La compra de llibres feta amb la subvenció de l’Ajuntament o del Departament d’Ensenyament, si és el cas.

Amb la subvenció rebuda per aquest curs escolar s’han comprat els llibres de text de l’àrea de música de 3r fins a 6è. També s’han comprat llibres de lectura per a les aules de cicle inicial i d’educació infantil per a ús col·lectiu.

El llibre de text de música de 3r fins a 6è passa a ser LLIBRE VERD.

Formar part del Projecte de reutilització de llibres de text és una decisió voluntària de cada família.  Per tal de poder gaudir dels LLIBRES VERDS cal acceptar totes les condicions establertes per la Comissió de seguiment del Projecte. Des de l’escola es recomana la participació de la majoria de famílies per tal de poder engegar el procés de manera seriosa.

QUÈ S’HA DE FER PER ADQUIRIR EL LLIBRE VERD ?

1)   Es farà signar un contracte de compromís als pares per tal que, juntament amb els seus fills, siguin responsables en la cura i ús del LLIBRE VERD.

Reutilització 2014-15Reutilització 2014-15

Anuncis

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )