Reutilització de llibres

PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT

Benvolgudes famílies,

Fa sis cursos vam iniciar el Projecte de Reutilització de Llibres, emmarcat dins del Programa d’Escola Verda. Aquest Projecte abarca de 3r fins a 6è. El curs vinent, els vostres fills cursaran 3r i podreu començar a gaudir dels anomenats Llibres Verds.

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp és qui subvenciona aquest Projecte. Una subvenció que va més enllà dels llibres de text perquè també es compren diccionaris, agendes, llibres de lectura, quaderns, material didàctic… tots amb una finalitat inclusiva i de reutilització.

Aquesta cessió dels llibres és per un curs escolar. Els llibres s’hauran de retornar a l’escola el mes de juny de 2019 en perfecte estat. Cal que les famílies signeu un contracte de compromís per al bon ús dels Llibres Verds i perquè us responsabilitzeu d’aquests llibres (els llibres que es tornin en mal estat s’hauran de comprar nous).

L’escola establirà, a través de l’AMPA, uns horaris d’atenció per a que us pogueu venir a informar.

Anuncis

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )