Reutilització de llibres

PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT

Benvolgudes famílies,

El curs escolar 2012-2013 vam iniciar el Projecte de Reutilització de Llibres, emmarcat dins del Programa d’Escola Verda.

Aquest Projecte compren diferents àmbits:

• Llibres de reutilització de 3r a 6è: A partir de 3r d’Ed. Primària els alumnes podran començar a gaudir dels anomenats Llibres Verds. Aquesta cessió dels llibres és per un curs escolar. Els llibres s’hauran de retornar a l’escola el mes de juny de 2021 en perfecte estat. Cal que les famílies signeu un contracte de compromís per al bon ús dels Llibres Verds i perquè us responsabilitzeu d’aquests llibres (els llibres que es tornin en mal estat s’hauran de comprar nous).
  • L’adquisició d’altres tipus de materials i/o llibres didàctics i/o educatius: agendes escolars, diccionaris, llibres de lectura, quaderns, dossiers, material didàctic…

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp subvenciona part d’aquest projecte.

Aquest any 2020 l’Ajuntament ha destinat per al nostre centre una subvenció de 7.222,44 € (que correspondrien aproximadament a uns 18€ per alumne) que hem destinat a comprar llibres de reutilització de 3r a 6è d’anglès, de coneixement del medi, de català, de castellà i de matemàtiques. També s’han destinat a comprar agendes per a l’alumnat d’educació primària i llibres de lectura i dossiers d’aprenentatges per als diferents cicles tot amb una finalitat educativa i inclusiva.

A través d’aquesta circular us informem d’aquest fet perquè en tingueu constància i restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.

Salutacions,

La Direcció

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )